2018. máj 26.

Mint a tálibok

Mint a tálibok

hozz_vilagra.pngHa nem láttad volna. Egy videón egy nő. Kigombolt sujtásos kabátkában. Mentében. Alatta világoskék blúz. Hosszú haja hátul összekötve. Arca se szép, se csúnya. Közeledik a negyvenhez. Nyakán ráncok.
Beszél. Fahangja van. Szenvedélyes fahangja, ha van ilyen. Ezt mondja:
„Elmúltál harminc?' Szünet. Nem zavar az abortusz? Kiköltöztél? Szüleiddel élsz? Nincs gyereked? Egy puskalövés nélkül végig nézed Magyarország pusztulását?”
Ez a Hozz Világra Még Egy Magyart Mozgalom videója. Hámori László megnézte. Véleménye van. Ez: Magyarországon élek, nem mentem sehová. Nős vagyok, három gyereket nevelünk. Zavar az abortusz, nincs kutyám, és bár megértem az állatvédőket és az állatbarátokat, sokszor úgy érzem túltolják.
Dolgozom, és a gyerekeimnek is olyan jövőt szánok, amiben nemcsak tudásuknak, de képességeiknek(!) is megfelelő munkával boldogulhatnak.
Nem aggódom a nyugdíjam miatt. Nem zavarnak a menekültek, és nem kajáltam meg a kamu magyarországi migránshisztit.
Vállaltam gyerekeket, akiket arra nevelek, hogy nem a bőrszín és nem a vallás határozza meg azt, hogy valaki milyen ember. Elmondtam nekik, hogy a más országból származó osztálytársaik semmiben nem különböznek tőlük.
Az Isten, haza, család "szentháromságról" azt tartom, hogy Isten a mi hazánknak ezt a bolygót (ami nem lapos) teremtette, és minket embereket egy közös családnak szánt. Még véletlenül sem az, hogy ezek, mármint Isten, a haza, vagy a család nevében bárkit, bármikor gyűlöljünk.
Tudom, hogy Hunyadi, Rákóczi, Kossuth, nem hiába áldozták életüket. A kitörés "hősei", és a köztörvényes Tóth Ilona viszont igen, mert olyasmit támogattak, olyasmit követtek el, ami szöges ellentétben áll mindennel, ami emberi.
A legfontosabb pedig az, hogy nem meggyőz, hanem nevetésre ingerel, amikor sujtásos mentés lelakott Magyar Anya puskalövésre biztat.
Még egyszer: három gyerekem van, úgyhogy túlteljesítettem a "legalább két gyerek" kvótát, mégsem szeretném, ha EZEK az emberek, akik ezt a videót készítették, ha ez a nő, aki a filmen hol burkoltan, hogy egészen nyilvánvalóan uszít mások ellen, maguk közé valónak tekintenének. Mert leginkább az a nem túl cizellált válaszom erre a felhívásra, hogy a JÓ TÁLIB ÉDES ANYÁTOKAT!

 

Szólj hozzá

video Hozz Világra Még Egy Magyart Hámori Lászlóó