2018. jún 28.

Ketten söröznének

Ketten söröznének

sor.jpgRadnai György

Dr. Trócsányi László un. miniszter benyújtotta a T/707. számú törvényjavaslat a gyülekezési jogról. Utána:

• Árpikám, gyere, menjünk el sörözni, beszédem van veled.
• Főnök, nem minősül az gyűlésnek? A tulajdonosnak engedélyezni kell!
• A Lőrincnek biztosan van valahol egy sörözője, majd szólok neki és beszélgetünk!
• De a közügyekről folyó véleménynyilvánítás is gyűlés.
• Majd azt mondjuk: nem nyilvánítottunk véleményt: ÉN kérdeztem, te bólintottál!
• De Főnök: három hónappal a rendezvény előtt be kell jelenteni!
• Én csak téged hívtalak, akkor elég 48 órával előbb!
• De akkor csak holnapután találkozhatunk?!
• Módosítom a „gránit szilárdságút”: az ÉN munkám miatt NÁLAM az időt másképpen számítják majd!
• De Főnök: nem fogunk másokat zavarni, akkor is betilthatják?!
• Majd előre kiüríttetem a helyiséget, akkor senkit!
• És miről fogunk beszélgetni?
• A migránsokról!
• És nem fogjuk sérteni „mások magán- és családi életének védelméhez való jogának, otthonának, emberi méltóságának, a magyar nemzet, a nemzeti, etnikai, faji vagy vallási közösségek” méltóságát?
• A magyarokét nem!
• De másokét…
• Nem érdekel, majd a jogászok elintézik: „osztjónapot”!
2018. 06. 27. szerda

Szólj hozzá

sör törvény Orbán Radnai György