2018. ápr 28.

Oly korban élek én

Oly korban élek én

mobilok.jpg

Wittmann Ádám

Örülök hogy olyan korban születtem,és nőttem fel,hogy megérhettem,amikor a zsííros kenyértől eljuthattunk, a Facebookon is látható csodálatos kajákig,hogy megismerhettem, a déligyümölcsöket amit gyermekként legfeljebb csak képeken láttam.
"Örülök",hogy,megismerhettem az igazi diktatúrát,amiről a mai generációknak fogalmuk sincs,bár az igazság kedvéért meg kell mondanom,hogy édesanyám egy fizetésből nevelt fel hármónkat,és mivel ingyen tanulhattunk,diplomáimnak hála,élvezhettem a dolog napos oldalát is.
Örülök,hogy vége lett a megszállásnak,és ismét Magyarként élhettek.,nem kiszolgáltatva idegen érdekeknek,annak persze nem,hogy ez az időszak,"hála" a forradalom leverésének,máig behozhatatlan károkat okozott nyugathoz viszonyiíva az életszínvonalunknak..
Örülök,hogy,nem csak 50 dollárral és az útlevél megszerzésével kapcsolatos cirkusszal látogatva, juthatók külföldre,sőt,bár ennyire nem nagyon örülök bárki szabadon,mehet a világba öt-és tizszeres jövedelemért,mert,erről nem mi tehetünk,a hátrányát az agyelszívásnak viszont mi érezzük.
Örülök hogy megérhettem az az óriási technikai feljlődést,ami a "néprádiótól" elvezetett az internetig ahol bárki elmondhatja a véleményét olyat is amiért,ifjúoromban,pi. kortól függően,börtön járt volna,esetleg még rosszabb.
Örülök hogy gyermekkorom álmától biciklitől eljutottunk,a 
holdra szállásig,és megkezdtük a mélyűr feltérképezését.
Végezetül,örülök hogy kedves barátaim itt a Facebookon,internetük,és számitógépeik birtokában esetleg egy olyan közepes okostelóval,ami 100-szor annyit tud mint az én koromban,a világ legnagyobb számítógépe,nyugodtan ecsetelhetik az éppen aktuális rendszer hibáit,függetlenűl attól hogy épp melyik oldal van hatalmon,Legfeljebb a hangnemért,letiltja őket "Cukorhegy"..Csak megjegyzem hogy velem 9 év alatt egyszer sem tette.
AKI IDÁIG ELJUTOTT,ANNAK JÁR A VIRTUÁLIS CSOKI KÜLÖN KÖSZÖNETEMMEL

Szólj hozzá

Wittmann Ádám Olykorban élek Örülök