2018. aug 27.

Stróman

Stróman

vizvezetek-szerelo-gini.jpgFöld S. Péter
- Mészáros úr, elárulná a titkát? Hogyan tud ennyi pénzt keresni?

- Nem tudom. Már én is kérdeztem erről Orbán Viktort, de nem akarta megmondani.
- Nem mondta meg Orbán, hogy Önnek honnan van a vagyona?
- Azt mondta, örüljek, hogy nem tudom.
- Azt mondják, hogy ami az Ön nevén van, az valójában Orbán Viktor pénze.
- Erről őt kellene megkérdezni, a mások pénzéről én nem nyilatkozhatom. Különben is megkért a Viktor, hogy erről ne beszéljek senkinek.
- Ezek szerint elismeri, hogy Ön Orbán Viktor strómanja?
- Nem tudom, mit jelent az a szó, hogy stróman. A nyelvekkel már az iskolában is hadilábon álltam.
- A stróman olyan ember, aki a saját nevére veszi valaki másnak a pénzét. Magyarul csendestársnak mondhatnánk.
- Ja, így már értem! A Viktor, aki nekem ugye gyerekkori pajtásom, időnként megkér, hogy vásároljak neki ezt, azt. Jachtot, villát az Adrián, mikor mi adódik.
- És akkor maga vásárol?
- Ha magát odahaza megkéri az asszony, hogy amikor jön hazafelé a munkából, vegyen a boltban zöldséget, húst, kenyeret, akkor visszautasítja?
- Ön földeket vásárolt Mészáros úr, televíziót, lapkiadót, futballcsapatot. Azért ez más, mint kiflit venni a boltban.
- Nem szoktam kiflit vásárolni. Ha kiflit akarok enni, veszek egy pékséget. De ha a Viktor megkér, akkor veszek neki valamit. Eléggé macerás, de az ember, ahol tud, segít.
- Ön szerint az életszerű, hogy egy gázszerelő Magyarország leggazdagabb emberei közé tartozik?
- Ez így azért nem teljesen igaz.
- Nem tartozik a legvagyonosabbak közé?
- Nem gázszerelő vagyok, hanem gáz- és vízvezetékszerelő.

Kép: J. Béla vízvezeték szerelő oldala

Szólj hozzá

pénz Orbán Mészáros