2018. jún 06.

Nevess egy jót a neveken!

Nevess egy jót a neveken!

neveto_majom.jpgLászló József

Volt egy orosz idegenforgalmi szakember, aki megtanult magyarul. Persze akcentussal beszélt, de legalább igyekezett. Vítya KRILOV-nak hívták, de a fiataloknak csak KRILOV elvtárs. Na a következő mondás volt divatban az IBUSZ-os kollégák között, ha valami meglepő vagy bosszantó vagy vicces dolog történt:
"Erre mondaná azt Krilov elvtárs, hogy NU, BÓZD MEG !"
Hát nekem most pont ez a szólás jutott az eszembe, amikor ezt a "névsort" olvastam. Nevess vagy borzadj el! 2018 legújabb és leghajmeresztőbb utónevei. Köszönőviszonyban sincsenek a hagyományos, magyar nevekkel, viszont annál több török vagy más idegen hatást érzünk bennük (talán a túl sok Szulejmán és Szultána, Asension és Paula meg Jennifer árthatott meg...). Következzenek a legújabb, létező, HIVATALOS utónevek! 

Asszunta (Mit mondott? Azt mondta? Aszonta ? Mondom Asszunta! Értem én hogy tájszólása van, de mi a neve?!)
Babetta (...anyámmal élek, macskám van... Ez nem egy kismotor?)
Balzsam (most komolyan! EZ EGY NŐI NÉV??? És igen! Wow !)
Bolda (oldalbolda)
Britani/Britni (és ez kajak így fonetikusan leírva! Britni Szpirsz, ó jeee!)
Búzavirág (el sem merem képzelni a becézését…)
Cezarin (ez lázcsillapító márka szerintem vagy dilibogyó ?)
Cippóra (eddig sima öngyújtót használtam, de aztán rátértem a Cippóra)
Citta (kislányom, ne szórakozz, mondd ki rendesen hogy MACSKA!)
Csendike (ne ordítsál!)
Csinyere (hogy mi?!?!?!)
Delani (az Melani csak dáthás vagy!)
Della (hallod, tudsz adni kölcsön?)
Dzsindzser (így dzs-vel, kulturáltan!)
Ekaterina (ez egy fúvós hangszer szerintem)
Életke (Miii??? Életke! Neeeeeee!)
Emerika (ez Ámerika kérem, Ámerika, ne vagizzunk!)
Eudoxia (az előtted van hogy ezt 10 éves koráig tuti nem képes kimondani?!)
Evetke (na végre, egy normális név...!)
Fadett (Opel Fadett)
Fahéj (köszbammeg)
Fiametta (Fiam, etta talvétát tett má rá a attalra!)
Filadelfia (Két bátyja van, Tekszasz és Messzecsúszettsz)
Galamb (Üdvözlöm, Kis Galamb vagyok! Dehát maga randa és kövér, mire becézi magát?!)
Hildelita (ez aztán nőies. A sváb származású némettanár az apácarendben)
Imodzsen (akinek az apja dodzsemes a Balatonon)
Jáél (nem, most nagyon ejfogjajt vagyok)
Kalpavalli (nem, ilyen nincs ! DE ! VAN !!!)í
Krimhilda (most mondd ezt egy 2 éves totyogónak! A BRÜNHILDA krimibe illő változata…)
Laksmi (jó a pecód, itt laks, mi?)
Mikolt (ez olyan nőies. Kimondottan. Főleg ha Mikinek becézed.)
Múzsa (Szia, én vagyok a Múzsa. Mindjárt homlokon csókollak ! Pffff, nem vagy te egy kicsit beképzelt?)
Szulamit (tegye fel a kezét, aki ilyen nevet adna a lányának!)
Uzonka (és mi volt ma az iskolában? Ettél rendesen? Megetted, amit anyád csomagolt neked ?)
Ünige (Ez olyan kis pocokszerű, nem?)
Vulfia (a farkas lánya... izé... fia!)
Zejnep (random lenyomott betűk, ennek semmi értelme, vagy valami képregényes káromkodás lehet…)
és végül
Zsinett (aki férfiasan tökéletes)

 

Szólj hozzá

László József új utónevek vicces elemzés