2018. már 14.

Patt!

Patt!

chemtrail.jpg

Raskó György

Ma egy Facebook bejegyzésemben agyhalott szimpatizánsoknak neveztem azon Fidesz fanokat, akik elhiszik az orbáni propagandát, miszerint Soros, az EU, az ENSZ, stb. tudatosan multikulturális társadalommá akarják változtatni hazánkat,ezért muszlimokat akarnak idetelepíteni, akik ráadásul potenciális terroristák is egyben. Azokat, akik elhiszik, hogy az ellenzéki pártvezetők mind drótot akarnak vágni és korlátozás nélkül beengedni a menekülteket a szerb határon (egyikük sem akar, talán Fodor Gábor kivételével). Azokat, akik elhiszik a chemtrail mesét, a sötétben áskálódó szabadkőműves dumát, Jézus és a magyarok közvetett rokonságát, a dobogókői szívcsakrát, stb.
A bejegyzés után néhány órával már kaptam is egy Messenger üzenetet, amelyben egy FB társam felháborodottan írja, hogy hagyjam már abba a Fidesz szimpatizánsok állandó becsmérlését. "Én is Fideszes vagyok, nagyra értékelem Orbánt, és biztosíthatlak, hogy nem vagyok agyhalott" (ez igaz, elismert orvos az illető).
Visszaírtam neki, hogy miért vetted magadra a gúnyolódást? Én ugyanis pontosan fogalmaztam: azokat neveztem agyhalottnak, akik elhiszik a fentieket, tehát rád ez nem vonatkozik, mivel tudom, hogy ezt a dumát te sem hiszed el, csak olyan szükséges rossznak tartod Orbán hatalomban maradásához.
Mire a válasz, ok igazad van, de a magyarság megmaradása érdekében szükségesek az ilyen kegyes hazugságok, különben megint Gyurcsány kezébe kerül az ország... ilyen döbbenetesen leegyszerűsödött a gondolkodás. Egy ilyen hívőnek beszélhetsz te a demokráciáról, a jogállamról, a toleranciáról, a fékek és ellensúlyok rendszerének hasznos voltáról, lepereg róla. Marad a különben is Soros, és Gyurcsány.  Patt!

Facebook bejegyzés

Szólj hozzá

szabadkőműves Facebook chemtrail Raskó György agyhalottak