2018. jún 12.

A Föld lapos, és a Nap kering körülötte

A Föld lapos, és a Nap kering körülötte

 


lapos_fold.jpgKedves Mindenki!
Nagyon sokan óva intettetek, hogy fogjam be végre a számat. Nos, ezennel fájó szívvel bejelentem: mostantól nem beszélek feleslegesen, nem megyek neki egyetlen pozícióját méltán betöltő politikusnak sem. Engedelmes, hű katonája leszek a kormánynak. Csak kizárólag kérdezek. Kérdéseimet pusztán a tanulás/tudás iránti vágy miatt fogom feltenni, és bátran válaszolhat rá bárki. Sőt! Tisztelettel és szeretettel kérek mindenkit, segítsen nekem kiigazodni ebben a számomra még ismeretlen világban!
Mivel pedagógus vagyok, az első kérdéseimet rögtön Kásler Miklóshoz intézném. Mély tisztelettel kérem, adjon útmutatást a következőkben, mert tényleg nem szeretném, ha munkám során nem felelnék meg a Tisztelt Miniszter úr elvárásainak!
1. Erkölcstan órán használhatom-e szemléltető eszköznek (tantárgyi integráció keretein belül) az emelt szintű matematikai érettségire felkészítő feladatgyűjtemény egyik kivételesen kreatív és erkölcsi magaslatokba emelő feladatát, amely Kiszel Tünde és Havas Henrik játékát helyezi középpontba, vagy ez kizárólag matematika órán és – a remélhetőleg mielőbb bevezetésre kerülő – „hogyan legyünk tökéletes, keresztény feleségek” órán alkalmazható?
https://kolozsvaros.com/wp-content/uploads/2018/04/620x0.jpg
2. Erkölcstan órán a „Cifra palota” c. vers 3. versszakának elemzésekor, hogyan járjak el? Felhívjam-e a gyerekek figyelmét, hogy a kislányok,, nők verése kizárólag katonák, politikusok, rendőrök, biztonsági- és vagyonőrök előjoga, vagy általánosítsunk, és vonatkoztassuk bátran minden férfira? Esetleg felkérhetem-e a kicsit magatartászavaros és agresszív Pistikét, hogy tartson bemutatót Katikán? Csak azért gondolom, mert így jobban megjegyeznék a gyerekek, kinek mi a feladata a családban. https://kolozsvaros.com./wp-content/uploads//2018/04/20180428_124327.jpg

3. Logopédus vagyok. Műhibának tekinthető-e, ha rosszul tanítom meg a gyereknek az „s” hang képzését, esetleg vegyük úgy, hogy ez Isten akarata, hiszen ő teremtette pöszének a gyereket, engem meg béna logopédusnak? Vagy ez a műhiba – Isten akarata kapcsolat kizárólag az orvosokra vonatkozik?
4. Érdeklődnék továbbá, hogy a testi-értelmi fogyatékos gyermekek szüleinek mondhatom-e, hogy hagyják a fenébe, ne foglalkozzanak tovább gyermekükkel, hiszen úgyis minden az ő hibájuk (gyerek, szülő egyaránt), mert valószínűleg nem tartották be a Tízparancsolatot, szóval most már úgyis mindegy?
5. Egészségtan órán, szexuális felvilágosítás keretében felhívhatom-e a srácok figyelmét, hogy gyakoroljanak minél többet (lehetőleg még nem fogamzóképes kislányokkal), mert ha kudarcot vallanak majdan az ágyban, akkor csupa leánygyermek fog születni, és kiből lesz akkor fideszes politikus?
6. A másodikos hittankönyvben szereplő tanmesét használhatom-e arra is, hogy ezzel szemléltessem Isten jóságát, megbocsátó mivoltát, és az anyák gyermekükhöz fűződő szeretetét? Esetleg anyák napi műsorban feldolgozhatjuk-e egy kedves, megható jelenetben?
https://kolozsvaros.com/wp-content/uploads/2018/04/20180428_124640.jpg
Így hirtelen most ennyi kérdés jutott eszembe, de ígérem, fogok még Önöktől útmutatást kérni a jövőben.
Ezennel azt is megfogadom, hogy ha Önök kívánják, visszavonok minden általam eddig – jóhiszeműen – oktatott tételt, és arcomra kiült szent áhítattal kijelentem: a Föld lapos, és a Nap kering körülötte, míg a Föld meg sem mozdul. Igeként hirdetem, hogy a víznek igenis van DNS-e, Darwin egy idióta, Newtonnak fogalma sem volt róla, mit hord össze, Einstein nem is létezett, a relativitás-elmélet puszta fantazmagória! Előre is nagyon köszönöm megtisztelő válaszukat!

P. S. Csak a miheztartás végett kérdezném még, hogy mikortól kívánják betiltani József Attila Születésnapomra c. versét, különös tekintettel az utolsó két sorra:Én egész népemet fogom, nem középiskolás fokon TANÍT-TANI!”

Kertészné Kormos Noémi

 

 

 

Szólj hozzá

magyar oktatás Lapos föld Kertészné Kormos Noémi