2018. máj 21.

Égő szenvedély

Égő szenvedély

szenvedely.jpgGellért András
- Jó szerető vagyok.
- Örülök, hogy ezt mondja, de ez miben nyilvánul meg?
- Nálam nincsenek tabuk. Élvezem az együttlétet.
- És a partnerei is?
- Természetesen. Mind a négy.
- Négy szexpartnere van?
- Igen, vagyis öt, mert a feleségemmel is gyakoroljuk a tantrát.
- Mind a hét fokozaton átmentek már?
- Át. A legjobb minősítést két évvel ezelőtt szereztem meg, a Happy Body tantratáborban.
- Akkor miért van itt? Mit szeretne még megtanulni a tantratanfolyamon?
- Hogy is mondjam...ez most valami új.
- Itt nyugodtan beszélhet. Mondja ki amit gondol.
- Tudja, magas pozícióba kerültem...
- Több lesz a kihívás, a csábítás? Még több nő lesz az életében? Erre szeretne felkészülni? 
- Nem tartom kizártnak, sőt, biztosan többet kell bírnom, de most nem erről van szó elsősorban.
- Hanem?
- Szenvedélyesen kell szeretnem a hazámat.
- Mi ebben a probléma? 
- Ez az új feladatom. Még sosem csináltam ilyet.
- Eddig nem érzett semmit?
- Nem nagyon.
- Hogy érzi, képes lesz ilyen szenvedélyre?
- Bizonytalan vagyok. 
- Ezek szerint nagy a lemaradása. Fürödjön meg, várom a szőnyegen. Lesz mit tanulnia.

Szólj hozzá

szenvedély hazaszeretet karcolat Gellért András