2018. ápr 17.

Ungár Péter esete

Ungár Péter esete

ungar_peter.jpgHa én résztulajdonosa lennék egy hetilapnak, senkitől nem várnám el, hogy elhiggye, nincs semmi befolyásom a lap tartalmára. Ha valóban mégse lenne befolyásom, és a lap Völkischer Beobachterként viselkedne, akkor a minimum az lenne, hogy nem menekülnék az újságírók elől, hanem én magam keresném a sajtót, és tiltakoznék a lapban megjelent lista ellen. És nyilvánosan kifejezném a felháborodásomat a társtulajdonosoknak, ha nekik - velem ellentétben - valamilyen oknál fogva lenne befolyásuk a lap tartalmára. Függetlenül attól, hogy milyen családi kötelék fűz a társtulajdonos(ok)hoz.
Ha mindez úgy történne meg velem, hogy közben egy ellenzéki párt elnökségi tagja vagyok, akkor azonnal lemondanék erről a párttisztségemről, mert összeegyeztethetetlennek tartanám egy ilyen listázós cikket megjelentető lap (rész)tulajdonlását az ellenzéki pártvezetőségi szereppel.
Ha én pártelnök lennék, akkor az ilyen helyzetbe került elnökségi tagot - az ominózus listázós cikk megjelenése után azonnal - felszólítanám, hogy haladéktalanul mondjon le párttisztségéről. Ha nem tenné, akár rendkívüli pártkongresszust vagy más megfelelő testületi ülést kezdeményeznék, és világossá tenném, hogy vagy ő, vagy én, egyikünk megy
Továbbá ha én pártelnök lennék, és egy párttag a vita hevében ököllel menne neki egy másik párttagnak, akkor az általam stande pityere összehívott fegyelmi tárgyaláson öt perc alatt meghoznánk a kizárási határozatot. Vagy lemondanék.
Na, ez is mutatja, hogy teljesen alkalmatlan lennék politikusnak.

Kárpáti Péter

Szólj hozzá

Lista Figyelő Ungár Péter